Cpcv.

Kan inte någon som tycker om mig skriva mitt CV? För jag är alldeles för självkritisk.
& kanske ge mig ett minne?
För jag tror fortfarande att jag gjorde all min praktik under mars '97, typ.
& kanske säga till mig att det går inte att ha hela utebordet fyllt med papper när det blåser ute. Det slutar bara med könsord & 20000 a4 på hela altanen, glad känsla? Lite.

Gott har jag det iaf, snodde en bärbar och bättrar på min bonnabränna
samtidigt som jag skriver ner hur himla bra jag är..

Jag ska nog skriva ner att jag känner Johanna, det borde vara en merit om något! Puss på dig : )

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Johanannaaa

u made my day ! idag ska jag säga upp mig ! :) snart ses vi ! Puss

2009-04-17 @ 14:21:18
URL: http://johannapausini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0