Hej, kom och hjälp mig.

Jag skulle gå en promenad i detta underbara väder.
Jag gick halva, sen möter jag Basses mamma. Den bästa av dom bästa. Vi gråter lite.
Sen kom en ond klump i magen och jag var inte ens halvvägs hemma.
Nu har jag suttit på en bänk och det började bra. Det var lite som i snövit, alla djuren kommer fram och de visslar och ska trösta mig. Men sen börjar alla jävla djur jag ser para sig. Två duvor hade det sjukt trevlig precis när Hoffmaestro's I'm not leaving now går igång. Det var inte okej. Sen kom en läskig man, då gick jag.

Nu ska jag se färdigt I'm not there, fortsätta med Road to Guantanamo och avsluta med Half Nelson
och sen kommer jag att ha glömt bort allt vad Misslyckade Sara heter. Och imorgon är en sjukt bra dag,
inte sant?!

Åh gudars, har jag fått bonnabränna också? Älska mer, älska mig och min skadeglädje!

Kommentarer
Postat av: Johanna

DU ÄR INTE MISLLYCKAD! Hade jag varit hemma hade jag kommit o bjudit dig på något :) Puss

2009-04-16 @ 11:14:48
URL: http://johannapausini.blogg.se/
Postat av: Johanna

DU ÄR INTE MISSLYCKAD ! Hade jag varit hemma hade jag kommit och bjudit dig på något :) PUSS

2009-04-16 @ 11:15:52
URL: http://johannapausini.blogg.se/
Postat av: Mellie

Hallå eller ! Du uträttar mer på en dag än vad jag gjort i hela mitt liv. Du är den bästa jag känner. Jag älskar dig, puss !

2009-04-16 @ 14:07:16
URL: http://crazycrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0