Smidig och minne som en guldfisk!

För några veckor sedan var Basse & köpte en fjärrutlösare åt mig. Jag drog ut isoleringslappen från batteriet och skulle sätta igång. Funkar den? Nej. Sen gjorde jag tabben att lägga den på ett ställe så att jag inte skulle tappa bort den. Fem minuter senare har jag noll koll och den har varit försvunnen sen dess.

Men idag fann jag den! (Ja, den låg längst ner i kameraväskan under ett objektiv..)
& jag fick igång den! (Ja, jag kanske drog ut isoleringslappen lite väl hårdhänt och allt jag behövde göra var att ta ur batteriet och sätta tillbaka det..) Så nu ska det bli stabila bilder med mitt gorillapod!



Glad känsla! Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0