Inte bitter, klad hest!

YES. Vaknade kl 6 idag men det kändes bra! Gick dock upp nästan en timma senare och kokade kaffe åt familjen. Tog en morgonpromenad, handlade på willys och sen ja, jag bakade lite bröd. Surprise.
Diskade och gjorde rent som fan, som vanligt. Och som vanligt när jag precis hängt trasan på kranen ja, då kommer någon och sätter en tallrik i blöt och fyller diskbänken med disk. Det får inte vara rent, nej nej det är ju äckligt. Vi har ju inte en diskmaskin eller jo just det, DET HAR VI!

Nej jag är inte bitter?
& min käke är inte riktigt på plats så jag ser lite lätt gravt handikappad ut då och då.
Jag är inte bitter!

Dessutom ser jag ut som en apa här, inte sant? Inget negativt i det, men ser ni apan?


Jag är inte bitter! Kolla, en smiley --> :D

Kommentarer
Postat av: johanna

Nä men vaddå, det är väl jätte bra att ställa glas i blöt? Fördisk tror jag att det kallas ;P

2009-04-21 @ 12:59:25
URL: http://johannapausini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0