What happens in Fredrikstad stays in Fredrikstad..

..hoppas jag inte! Jag vill ta med mig mysheten hem men jag tror att det var främst Johanna och Gustav som stod för den och de kommer ju om ynka 6 veckor! Kalas.
Anywho, tågresan dit gick fint som snus. Uppe med tuppen 04.45 och framme i Fredrikstad 09.35, helt okej.
Jag hade hela kupén för mig själv nästan hela resan, jag luktar illa.
Helgen sen bestod av lite vandring bland fina hus, lite mysiga affärer och second hand, UNDERBARA caféer (vi snackar Madickenstuk!), lite öl, lite vin, lite ost, lite laga mat, lite bara vara med två riktigt härliga människor.
Ännu en gång tack för en mycket mysig helg! Mysig är ordet.



Lite urinvägsinfektionsvarning men självklart, mysigt. Lite, nej mycket godhet. Lite underbara Johanna.
Lite finfina hus och öl med sura vingummin, jag gillart.

Kommentarer
Postat av: Anonym

o det gjorde vi med ! Värsta bästa helgen ! :)

2009-04-07 @ 10:17:33
URL: http://johannapausini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0