Kalaskalas.

Tillslut var vi framme vid stationen. Men det såg mörkt ut.
Vi hade redan cyklat genom ett antal störtskurar och tågen krångla, typiskt.

Men har man Baby med sig så blir det inte annat än bra!

Jag insjuknade dock snabbt i svininfluensan efter maten..
Men det rådde lite livemusik bot på! Detektivbyrån var awesome!

Sen visste vi inte vart vi skulle?

Så vi följde skyltarna.

Det var en dum idé..

Vi hamnade helt fel!

Jag har ju inget lokalsinne.



Nu var jag hemskt rolig! Nej, det var en mycket fin kväll i Göteborg. Tack Baby!

Kommentarer
Postat av: Malin

Hahahaha jag älskar dina skyltbilder! Very very awsome!:D Fast du är ju bäst så det var ju inte så oväntat;)

2009-08-18 @ 11:29:16
URL: http://babymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0