Bästa bakisdagen någonsin.

Jag öppnade tre öl igår men min kväll slutade redan kl 23. Cptequila!

Bättre dag idag så fort baksmällan var över.
Vem blir inte lycklig av att bli väckt av Martina & en gnyende Viggo i bakgrunden?
Särkilt när hon berättar att allt är bra och att han gillar tuttar. Puh.
Dagen fortsätter med Baby, Krin & Bäddis och bakfyllemat i stenbrottet.
Karin gittar och Bäddis tar tåget hem medans jag & Baby drar och badar. SJUKT SKÖNT.
Så skönt att vi bestämde oss för en vecka i solen i början av september!
Sen har vi bara myst, krånglat med självscanningen på willys, spelat in lite film och myst som more.

Dessa Malins, vad vore livet utan dom?!



Kommentarer
Postat av: krin

Jag vill också ha en solvecka i september era as

2009-08-10 @ 09:25:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0