Baby.. Baby.. Baby..

BABYMALIN! Baby.. Baby.. Baby.. BABYMALIN!
Ja, ni kan väl melodin?

Imorgon åker jag till Hultsfred och slöjdar, OM jag har längtat!
Jag måste bli lite sentimental nu, för jag är så glad att jag har Baby.

Vi träffades när vi var fyra.
På Karlbergs dagis.
Jag minns det inte.
Men vad jag minns är hur roligt vi tyckte det var en gång när vi skulle sova middag och Malin säger:
"Nu sover jag." i sömnen. Humorn var på topp redan då!

Men det finaste Malin, ja någon, någonsin gjort för mig var i åttonde (?) klass.
Jag var utstött & ensam pga en idiot & Malin kommer fram till mig och säger:
"Ja, vi har märkt att du inte är med xxx längre. Så du får gärna vara med oss!"
Och det har jag varit, tack Malin.H. för att du är den finaste människan och bästa vännen!


& så här gör ALLA i Montenegro. True story..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0