Dagens dag!

Vilken pers (pärs? päsch? päss? glanspenis?) !!!
Efter några liters svettande satt vi där i Konserthuset, min b.f.f. och jag i väntan på Anna Ternheim.

Jag hade helt glömt av det här med förband. En häftig tjej kommer ut, plinkar som fan på pianot, rösten vet jag att jag har hört många gånger förut men låten var ny. Jag hör inte vem hon presenterar sig som och jag känner inte igen henne med luva och lösögonfransar. Sen..
"Ba donk, ba donk, ba donk, ba donk, the art is so hard to me.."
Det är Nina Kinert som öppnar för Ternheim! Happy feeling som fan.

Ingenting kunde varit bättre, det var gåshud all night long.
Anna Ternheims röst är det vackraste jag vet, helt otrolig och jag blir lika paff varje gång.
Så klappar vi in henne till ett extranummer och de spelar min absoluta favorit.

Som grädde på moset upplevde jag allt det här med Malin, din gamle, jag älskar dig!


Kommentarer
Postat av: Mellie

Din gamle ! Jag älskar dig också biff !! ;D

2009-02-07 @ 11:53:45
URL: http://crazycrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0