Heartbreaktown.

Jag borde sova men jag har anpassat min dygnsrytm efter hamstrar och Poladroid är ju så spännande!
Denna helg får ju aldrig ta slut!
Jag och Malin tog en bakispromenad, fast jag var inte bakis och Malin visste inte om hon var bakis eftersom hennes bakisben inte hade slagit till ännu. Vi kände doften av Karin och då ville vi inget annat än att se på film med henne och Björn. Jag glömde mobilen där efter att jag cyklat hem i linnebyxor (lögn, det var chinos men fan vad roligt om jag ägde ett par linnebyxor! Med snörning.) och det var kallt nog bara det! Så Basse körde mig och jag lämnade ett tack till Björn på hans skoställ. Mohaha. TACK för helgen ladies!

Kiss me you' fool!


Fiiiint, over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0