Sömn är för pussys och pensionärer!

Jag gillar visst inte det här med att gå och lägga mig innan kl 02..
Snart bär det av till fish&chipslandet och det blir min och Basses första resa tillsammans utan familjer.
Vi får väl se hur det går. Vi är ju inte dom som gör saker tillsammans men vi är inte heller dom som är dom!

Eftersom ingen av oss har en smidig liten kamera att dokumentera resan med tänkte jag fråga syrran om jag får låna hennes "gamla" Ixus.
Basse däremot tyckte att vi kunde låna Oscars. Hans bror. Som vi ska hälsa på. Ehm. Nej? :D

Imorgon blir det utdelning av alla stjärtars dag kort! Så se upp för mig!
Och i natt bör ni se upp för mitt hår! Galet! Hur många får dreads av att TVÄTTA håret?
Cousin it möter Hermiones och Hagrids hemliga barn. Nästan i alla fall.

Over & out.

Fokus helt galet men det var lika galet fint ljus här i huset idag!

Kommentarer
Postat av: Mellie

Ni är ju inte dom som är dom nej :D

Jag får också dreads av o tvätta det, trollhår it is !

Galet fin bild. Den vill jag ha på min vägg.

Puss

2009-02-12 @ 11:37:18
URL: http://crazycrazy.blogg.se/
Postat av: Johanna

Åh lovely :) Bio mys ! Hoppas bara det finns platser ! Herre gud England ? Var, London ? Intressant, hur ska detta gå :) FInt tror jag, mysigt. Jag vill också åka på semester. Jag o G firar 1 år på lördag, då ska vi resa till det berusades land och fira med en flarra vin. (jo jag har fått lära mig att dricka det, öl är dyrt i detta land) Haha. Pussen

2009-02-12 @ 13:16:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0