Mirror mirror on the wall, who's the clumsiest of them all?

APPLÅDER! Jag var tydligen inte klumpig och hade otur nog tyckte någon högre makt.
Dammsugade ner en spegel och drog på mig sju års olycka denna underbara morgon!
Men till mitt försvar stod den väldigt illa på golvet. Speglar ska inte stå på golvet.
Den har ju inte stått där i två månader heller.. DOH.

Anywhooo, alla på kusthotellet låg tydligen och kräktes så jag ska hoppa in.
Känns väldigt tryggt att hålla i en kniv efter denna morgon.

Ännu tryggare att jag köpte min Hultsfredbiljett nu också, Ticnet älskar ju mig. Jag älskar ironi ;D

Nu ska jag återgå till min körkortsbok. Tummen upp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi ses på hultan hjärtat :) Du vill fortfarande på bio på torsadag hoppas jag !?

2009-02-26 @ 12:18:59
URL: http://johannapausini.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jag kommer hem på dagen på torsdag. Bion är kl 21 på torsdag och jag tänkte att vi får nog boka biljetterna innan, det stog att man nog behöver göra det på deras hemsida. Puss

2009-02-27 @ 12:02:08
URL: http://johannapausini.blogg.se/
Postat av: Malin

DAH ! VArt är mitt bildspel !?

2009-02-27 @ 22:00:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0