Awesome..

Nu kom snön, en timma för sent. Inte kul, inte kuuul.

Jag har inte åstadkommit ett skit idag, satt uppe lite för länge igår med min bok.
Men igår städade jag badrummet så att svetten dröp och jag hade inte tagit på mig deodorant. Yey.
Cleant blev det! Sen blev det kakbak, jag tänker nämligen göra hela min familj till diabetiker!



På kvällen gick jag in i min verkligt töntiga personlighet. Jag satt i sängen och pysslade och tittade på Narnia.
NARNIA!? Och när den var slut tittade jag på Harry Potter!? Annas födelsedagskort blev iaf fint.

Numera om jag tänker på Harry Potter så tänker jag på Yes man och då tänker jag på Norm och hans maskerader, och detta tyckte jag var äckligt kul! Expelliarmus!



Over and out.

Kommentarer
Postat av: Mellie

Not faaniiiii !!

Fett nice kårt darling !

Vem ska man ligga med för att få ett sånt ??

2009-02-04 @ 19:44:51
URL: http://crazycrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0