Sunset blvd !



Vi tror bestämt att det var vår idag!? Det var riktigt glad känsla i alla fall. Malin var gladare än våren själv!
Far min bjöd på nybakade semlor, det var ju inte bara en vårdag det var en fetisdag! Kalas i kistan.
Sen diskuterade vi heltäckningsmattor och sätta-saker-i-blöt och gick upp i varv lite grann.
Då kände vi att det var bäst att Malin pluggade lite och att jag tog hand om alla saker som inte borde stå i blöt. Usch.

Anywhooo, för att hålla kvar denna dagens stämning känn på den här gamle!


Kommentarer
Postat av: Mellie

Den gamle o den dagen för alltid i mitt hjärta ! Jag älskar dig !!

2009-02-24 @ 21:17:58
URL: http://crazycrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0