Mad skillz.

Okej, nu ska ni få höra.
Jag är inte den smidigaste i världen, jag snubblar på plan mark, fastnar i det du inte kan fastna i, skär mig på bänkar, fastnar med fingrar i väggar och välter lite hit och dit. Jag har inte riktigt full kontroll över min kropp.

Så imorse vaknar jag och är bakfull, huvudet dunkar och min mage säger aj. Jag måste kräkas.
Jag går till toaletten och sätter mig ner lite väl fort vi den och slår i min rumpa.
& jag slår i den hårt. Jag har nu SKURIT MIG I RÖVEN PÅ TOAPAPPERSHÅLLAREN!

Jag förstår er som tycker om mig för ni måste känna er så fruktansvärt lyckade jämfört med mig.

Glad känsla!

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är fantastisk ! Jag tycker du ska skryta med detta. Nog för att jag är klantig, men jag tror inte jag fixar det om jag försöker med vilje !

2009-07-20 @ 11:20:21
URL: http://crazycrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0