Älska mer, Älska Malin.

Idag fyller underbara Malin 21 år! & det har jag tänkt att fira, OM jag ska fira!
Jag har laddat sen halv nio imorse och nu börjar det närma sig. Jag ska vara en jobbig gäst och komma en hel timma för tidigt! Mest för att jag vill krama om henne och berätta hur himla bra hon är, för det är hon.
Hon är den roligaste och galnaste jag känner och där mellan finns sjukt många bra egenskaper hos henne som jag skulle kunna räkna upp men det är roligheten och galenskapen som slår allt.

Det finns inga dåliga dagar, bara dagar utan Malin! All kärlek till dig!


Kommentarer
Postat av: Mellie

Tack du underbara vän ! Nu blir jag gråtig för tredje gången ! Jag älskar dig ! Pusss

2009-03-29 @ 18:57:50
URL: http://crazycrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0