Glad känsla!

Just nu finns det ingenting som kan sänka mig! Allt är glad känsla, awesome.
Cyklade till stan för att träffa Lina, inte en flinga i sikte så på med tygskor och utan mössa.
Det var lika trevligt som vanligt och snygg var hon! Men när jag väl var hemma igen såg jag ut lite som en våldtagen snögubbe, inte okej! Men några könsord senare så var jag lika glad som förut. Awesome igen!

Ikväll ska jag träffa Sonja! & imorgon blir det kvarteret skatan och bullbak med allas våran BabyMalin!
Sen blir det förfest och lite firande av Perry och sedan Innocent Rosie på oscars, sen är det lördag!
& då blir det galej hos Baby, vi dansar hellre än bra! Vilket jävla uppåttjack man är.

Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0