Living on the edge!

Jag är väl den sista i min ålder med att börja använda Spotify men nu är det som en ny leksak!
Så himla bra det är, man hör ju bsidor man aldrig hört förut som man inte visste fanns, lovely!
Basse säger som den nörd han är, "Alltså, det streamar så ruskigt fort!".

Okej så här är det, mitt liv är ganska tråkigt men nu har vi funnit lösningen!
Om allt du gör tänk: living on the edge!

Dricker mjölk efter bästföredatumet, living on the edge!
Tar på mig olika strumpor, living on the edge!
Gör skitstarka röror, living on the edge!
Cyklar utan att hålla i mig, living on the edge!
Har winamp på shuffle, living on the edge!
LIVING ON THE EDGE!

Awesome, inte sant?

Kommentarer
Postat av: Mellie

Köper saker på Tradera utan att veta vad det är, living on the edge !

2009-03-01 @ 13:52:31
URL: http://crazycrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0