It's a beautiful new day! Hey!

Just nu är det sommar på mitt rum, en bra känsla!
Denna regniga dag är en bra dag. Planen är att traska ut i regnet, jump some muddy puddles, handla lite äpplen o vaniljstång och koka mos! Sen ska jag ta den bästa duschen någonsin. Sen ska jag städa ur lite lådor och OJ vad det kommer vara trevligt! Sen är det väl kväll för jag tog igen min 1 ½ timmas sömn till kl ett idag.
Och sen kommer jag säkert vad jag än gör ha jättetrevligt. Today is a good day. Känner du det?

Tänk så bra denna dag varit ifall denna kvinna hade lite tid över!

Femton år, awesome!

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Mellie

I love you so much !

2009-03-08 @ 16:13:11
URL: http://crazycrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0