Pussys och pensionärer.

Jag är inte sjuk. Jag är inte sjuk. Jag är inte sjuk. Jag är inte sjuk. Jag är inte sjuk.
Det väser och vibrerar lite när jag andas. Mina ögon rinner och det snurrar lite lätt i huvudet bara.
Men jag är verkligen inte sjuk! Sånt är bara för pussys och pensionärer.
& man kan ju inte vara sjuk i sådan här grönska, kan man?





Home sweet home? Far ska hälsa en välkommen i kalsongerna innan man ens kommit innanför tröskeln.
& det är inga svårigheter att klättra upp till mitt fönster inte och jag drar aldrig ner persiennen så feel free to knacka på!



Ikväll hade jag inte tackat nej till att gå och lägga sig till när Tommy plinkar För kärlekens skull på pianot.
DÅ hade jag vaknat friskare än friskast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0