BABY!

Sjukt bra kväll igår. Vi uppnådde apstadiet hemma hos Malle, mission completed.
Vi blev dock människor igen när vi kom till krogen, bland alla andra grottmänniskor..

Jargongen hos Malle var vacker, inget slår hennes svordomar.
Förutom den gamla godingen "Ditt jävla fuck you!" hade hon nu utvecklat:
Ditt jävla horhus! & Är du kokt i bajs!?

Jag & Malin köpte kebab och gick hem till henne (jag gillar inte ens kebab?)
Vi sitter och pratar om att Malins mor alltid har ett färdigt schema för henne
när hon kommer hem och Malin vill säga "Men jag kanske vill göra det här!? Eller det här!?"
& full som hon är blir det ganska roligt:

Baby: Alltså, alltså jag kanske vill göra något annat!? Jag kanske eeeh vill göra en booty bump?
Mm, kanske jag vill? Jag kanske vill ta en sån!

Jag: Vad fan är en booty bump!?

Baby: Men en sån! En sån man har i röven! Jag kanske vill göra en sån? Mm!

Jag: Kan man pierca sig i röven?? Vill DU pierca dig i röven!? Heter det booty bump!?

Malin: Neeej, men en sån man har i röven! En... en.. Butt.. En buttplugg! En sån kanske jag vill göra?
...

Baby, jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHAHAHAHAHAHA asså fyfan va vi va bäst! Jag tror jag ska göra en sån där booty bump! Tror det skulle chocka min mamma och röra om i byttan så att säga:P

2009-11-15 @ 22:15:49
URL: http://babymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0