Humpty dumpty.

Ibland blir jag väldigt trött på min klumpighet.

Idag lyckades jag hälla ut kaffe över hela min datorstol, min sjal, mitt golv och ner i min väska.
Så ifall jag luktar konstigt idag så är det inte mitt fel, det är kaffet.
& strax efter detta så doppar jag mina hörlurar i tranbärsjuice?

Jag har även lyckats doppa min förra mp3 i min kaffekopp.

I hultsfred lyckades jag med det mesta, Linda kan intyga.
Vi står ute och pratar om att det är ett mirakel att jag aldrig skadat mig ordentligt.
Efter den meningen blir jag tvungen att säga "Peppar peppar, ta i trä." & börjar leta..
"Vart är trädet? Vart är trädet?" & så sparkar jag omkull Lindas ölglas.

Jag böjer mig ner för att ta på mig skorna och kameran ramlar ut ur ena fickan.
Jag böjer mig ner & tar upp kameran, lägger den i fickan och mobilen ramlar ut ur den andra fickan.

Jag ramlar på plan mark. Jag fastnar alltid med tröjan i dörrhandtagen?
Jag går in i saker om och om igen. Jag säger opassande saker om blinda och aids.
Men jag är en jävel på att skjutsa på cykel.

Kommentarer
Postat av: linda

Helt sjukt sara,haha:D "Var är trädet? där!" smack!

2009-11-06 @ 21:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0