I hope it's gonna make you notice.

Nu har jag ont i fingrarna igen?
Jag trodde den biten var över, de är ju stenhårda och nasty som fan !
Gitarrlektionen idag var mighty fun, lika ostrukturerad som vanligt men jag gillart!
Vi fick spela lite Beatles igen & lite U2 & lite Led Zeppelin. Det var fräsigt.
& så fick vi spela lite Use Somebody, men bara lite.

Someone like you and all you know and how you speak, 0,56 min in i låten. Jag älskar det.
Malin älskar nästa textrad: Countless lovers under cover of the street. Jag älskar Malin!

Bajs att den spelats sönder på radio.


Kommentarer
Postat av: Malin

Vi älskar alltid bra textrader <3

2009-10-08 @ 19:26:54
URL: http://crazycrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0