S to the M to the S

Postat av: Anonym

HEJ!

Jag tycker du kan göra ett blogginlägg med en samling av dina roligaste sms. Typ en Topp 50.

Tjippz (och dipp)

2009-09-10 @ 19:34:33



Yes I can! Men då kommer alla att vara från dig ! Anonym = Basse.


Vi börjar med den här gamle när jag låg hemma sjuk:

"Behöver du lite penisillin?"

Sen finns det, den här:

"Fyfan. Medans jag duschade bröt sig någon in i mitt rum och åt upp nästan allt ditt godis.
Bäst att jag äter upp det lilla som är kvar!"


Eller den som helt & hållet dumförklarar mig.
Jag sitter inne på Basses rum & Basse går & duschar.
Jag får ett sms från Basses mobil & börjar leta..

"Ligger min mobil på mitt rum?"

Basse hittade mina hårstrån lite här o där ungefär varje dag.
Det kan inte ha varit lätt att vara tillsammans med en hund?

"Tjo. Jag hade glömt mobilen i garaget. När du frågade så duschade jag, och då hittade jag ett av dina hårstrån i röven : ) Vad gör du?"

Pappa smsar om middag:
Sms 1: "Vi äter kl fem."
Sms 2: "Grisfötter"
Sms 3: "Ja, i bajs."


Pappa smsar från Grekland:
"Nu ska vi spela tiotusen och mamma visar musen."


Nu dog min mobil, nästa del blir mms!

Kommentarer
Postat av: Anonym

frågan är varför han har sina fingrar i röven när han duschar =)

2009-09-24 @ 12:56:22
Postat av: Basse

Prova, du kommer gilla det.

2009-09-29 @ 01:20:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0