Världens bästa Mamma.

Idag fyller min kära mor 50 år !

Hon är den mest underbara människa jag känner.
För det första så finns det inget hon inte kan baka!
Det finns inte en gammal rot som hon inte kan göra till en lyxmiddag.
Inte en tår hon inte kan torka bort.
Inte ett problem hon inte kan lösa.
Hon finns alltid där och hon är som sagt alltid underbar.

Att hon står ut med oss andra är helt otroligt.
Hon gör allt för oss och lite till, speciellt när vi inte ens förtjänar det.
Hon tvättar hejdlöst med tvätt, lagar världens godaste mat,
bakar världens godaste bröd, odlar en hel örtträdgård och ett knökat grönsaksland,
löser alla konflikter i familjen, har ett heltidsjobb och är GENOMGOD.
Hon gör allt med ett leende och när jag blir stor ska jag bli som henne.
Världens bästa mamma.

Jag älskar dig, grattis!


Kommentarer
Postat av: Mellie

Jag älskar också Marie !

2009-09-24 @ 11:04:42
URL: http://crazycrazy.blogg.se/
Postat av: Malin

Så himlans fin bild!:D Fin fin fin text också:)

2009-10-03 @ 15:02:22
URL: http://babymalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0