Torsdagsfilosofi.

När jag stör mig på tråkiga människor,
då tänker jag alltid (& jag menar alltid)

"Jag hatar torra människor! Alltså tråkiga människor, inte människor med psoriasis."

& sen tycker jag att jag är jätterolig & vill skriva det som facebookstatus.
Men jag vågar aldrig, ifall någon med psoriasis skulle bli ledsen.

Sen tycker jag att jag får dra psoriasisskämt för min pappa har psoriasis.
Det är lite som med mörkhyade som får dra rasistiska skämt, nästan iaf.


Ja, det var väl det..


Kommentarer
Postat av: Miia

Du har en skön humor, dvs en humor som stämmer väl överens med min... Jag kan lätt också gå o fnissa åt liknande saker.

2010-04-08 @ 13:25:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0