Ursäkter & fesk.

P g a vulkanutbrott, inställda englandsresor, uppsägelse av fiskjobb,
pågående flytt till malmö, lyft av skrot, kvalitetstid med familjen,
ett litet datorproblem som lett till avsaknad av ps och premiere &
en viss svaghet av att fastna för min egen spegelbild så har här alltså inte blivit många knop gjorda.

Förlåt Evelina, jag lovar att göra något riktigt dumt att lägga upp här som du sedan kan må bra av!


Så vad har jag att komma med nu då, efter två veckor? Jo: JOSEFINITO
Det lär ju bli awesome!


& bilden som ingen kan få nog av: GISSA FISKEN!?


Kommentarer
Postat av: Malin

Den där kan jag ! Snoppfisk !

2010-04-28 @ 10:34:29
URL: http://www.crazymellie.blogspot.com
Postat av: Evelina

Känner mig sjukt hedrad att bli omnämnd i din blogg! MEN du har nog missuppfattat. Jag mår inte bra av att du gör dumma saker. Jag tycker inte ens att det är dumma saker. Jag blir helt enkelt glad av att läsa ditt språk och om dina upptåg, egentligen avis för att jag inte har samma äventyr i mitt liv. Så sluta tro nått annat! Pöss!! :)

2010-04-28 @ 10:43:00
Postat av: Krin

Kukfisk, (även kallad Marulk;) DU ÄR BÄST. Hejdå

2010-04-28 @ 20:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0