Nothing you can't sing that can't be sung.

Här skrev jag sjuttontusentrehundrafemtioelva stycken,
som jag sedan suddade ut.


Jag har nog inbillat mig själv att jag är härdad mot det mesta,
& just nu gråter jag nog bara av chocken att jag faktiskt kan gråta.


& jag får önska mig en töntig vinst ikväll och tycka att allt känns mycket bättre.
& jag får skriva detta här.

Men framför allt får jag skriva här hur mycket jag älskar min familj & mina vänner.
Och att även fast jag inte hör av mig varje dag,
så ägnar jag alltid en tanke eller fler på er varje dag.


Kommentarer
Postat av: Malinsson

Jag älskar dig !

2010-04-08 @ 21:39:02
URL: http://www.crazymellie.blogspot.com
Postat av: Krinz

Jag ägnar många eller mer än många tankar till dig oftast som oftare också! Jag älskar dig! =)

2010-04-10 @ 11:48:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0