Badass, Bad hands.

Igår tjuvåkte jag på tåget..

Mitt månadskort hade gått ut och jag var trött trött trött.
20.58 kom jag på att jag glömt köpa biljett (tåget går 21.00).
& kungsbacka station dör man på om man skyndar sig.

& man är snål dagen innan löning.

Så jag satte mig längst bak i tåget, konduktören var längst fram.
Satte på hörlurarna & la mitt utgångna kort lite diskret i knät.
Sen sov jag räv.
Och fick jättedåligt samvete för att jag är en sån jävla mes.
När jag gick av tåget går jag förbi konduktören och ville skrika:
Jag tjuvåkte, förlåt!!! och sen springa därifrån.


Bad Hands, fortfarande snuskigt awesome.


Kommentarer
Postat av: Krin

Haaaaaaaaaaahahahaha! Du är kul!

2010-02-26 @ 09:30:50
Postat av: Mr.Poo

åhå jag ska skvallra!

2010-02-26 @ 09:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0