Räkmacka och inomhushjälm.

Förutom att Baby&Bones är hemma och gör mig lycklig,
så kommer detta hålla mig lycklig i månader framöver:

Jag är på jobbet och har 4 kunder i kön varav en är en tonårskille med downs syndrom.
Han har en sån där härlig blå vadderad hjälm på huvudet och är väldigt exalterad:

-"RÄKMACKA!! Vi ska ha räkmacka! Vi måste fiiiira, FIIIRA!
RÄKMACKA! Vi måste FIIIIRA!!"

Jag ler åt honom och säger att det är klart att han ska få en räkmacka så fort det är hans tur.

-"RÄKMACKA!! Vi ska ha räkmacka! Vi måste fiiiira, FIIIRA!
RÄKMACKA! Vi måste FIIIIRA!! RÄKMACKA!"

-"Klart att vi ska fira! Vad firar vi?"

-"Sommarn."
Tummen upp och ett stort leende.

Jag vill ha honom som stammis, min nya mate.


Kommentarer
Postat av: Malinsson

Jag vill adoptera honom på deltid ! :D

2010-02-18 @ 20:50:34
URL: http://www.crazymellie.blogspot.com
Postat av: Jossan

Härligt med positiva kunder :D

2010-02-21 @ 11:56:56
URL: http://minmorot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0