Lambi & full sleeve.

Jag drömde att jag gjorde min tatuering inatt.

Med det var Peder på Thörnbloms som var tatueraren.
& vi var inte på Hair of the dog, vi var på Café Ströget.
Studion var "inredd" med massa skabbiga sängar, med samma sänggavlar vi har på Hiå.
Men det värsta var att det såg ut som att det begåtts ett styckmord i varje säng.

Till en början gjorde han rätt, men sen var det lunch och då var han ju tvungen att jobba i cafét?
Så vi tog en paus. Det var helt okej med mig.
Men varje gång jag tittade på det han börjat göra, så var det fel.

Det var felstavat, han hade slängt om orden, den gick bara att se med 3D-glasögon..
sen hade jag en hel full sleeve och min arm var helt gjord i tjockt svart jävla gummi.
Men då kom Peder ut och sa att den bara läkte.

& det slutgiltiga resultatet var en kopia av ett tidningsurklipp som Baby hade haft med sig.
Det var lite text, sen en bild av en ful bebis på ett bokmärke, lite mera text och sen Lambi-lammet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0