Blommor och avklippta bollar.

Så satte man klockan på 04.05.
Imorgon ska jag jobba i Löddeköpinge.

Löddeköpinge?! Hittepå.

Inventera på Blomsterlandet 7-15 & så får jag smörgåstårta!
Sweet. & på fredag ska jag få jobba i Vellinge igen !
Sen ska det sätta igång ordentligt i mitten av juli, tack o lov.

Jag har förlorat all min manlighet de senaste dagarna.
Malin har fått kärleksförklaringar 2 dar i rad nu
& jag är alldeles för närgången mot Malle.
Så jag klippte bollarna helt och gjorde fint på balkongen.

Pinsamt.


Kommentarer
Postat av: Jossan

Tyckte den första bilden på pijonen var så fin, så den blev desktop-bild. Hoppas det är ok :) Och att allt är bra med dig! Kram

2010-07-05 @ 10:44:33
URL: http://minmorot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0