Efter regn kommer solsken.

Sweden Rock var över förväntan.
Trots sämst väder hade jag inte en enda tråkig stund.
Jag hade inte ens tråkigt när jag tappade bort minneskortet i kameran,
regnet vräkte ner och alla tält höll på att blåsa sönder. BRA festival!


Sen kom vi hem till Malmö.
& på måndagkvällen ringer Pappa från Grekland, 
min kära farmor har gått bort.


& då kändes Malmö alldeles för stort och ensamt.
Så kl tio igår kom jag med tåget till Varberg,
för att sova en natt på Malin & Andreas soffa på lyckliga gatan.

Nu ska jag hem till mormor och morfar,
sen ska jag krama ut så mycket kärlek jag bara kan från alla jag tycker om.

Bögigt, men sant.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0