Infected flata.

Fyra dagars ledighet ! Så idag går det fan inte fort.
Sen 8.15 har jag bara hunnit med promenad, frukost & en jättebalja kaffe.

Lyfte ut lite pallar från jobbet igår, självklart får jag jätteflisen från helvetet i handen.
Som vanligt tror jag att alla små åkommor löser sig av sig själv så den fick sitta kvar.

Hej infekterad handflata !


Jag fick en ny kompis igår, vi pratade om:

Att bli knipsad till döds av en svensk hummer.
Om svindyr kaviar för 30 000 kr burken.
& om hur mycket skagenröra han kunde få för det.


Han var bäst & lite handikappad & gjorde min dag.


Men nu ska jag och min onda hals som jag ignorerar släpa med mitt breda arsle till gymmet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0