Tar ni chips?

Idag skulle jag ha hunnit med tåget kl 18 så att jag slapp vänta till kl 20.
Men då tycker folk att det är snällt att springa in i butiken när jag börjat dra ned gallret:
"Hihihihihi, jag hann innan du stängde!"
Sen gick alla maskiner bananas så jag missade tåget.

Men jag är inte bitter!
För jag har bara ett pass kvar sen blir det 4 dagars ledighet!
Då tänker jag åka till götet med denna sköna böna.
& vi tänker se Alice i underlivet i 3D.



Nästa gång en kund (läs medelålders fisförnäm tant som tror att hon är hightech)
ställer den eviga frågan om kortterminalen: "Tar ni CHIPS?"
Får jag då säga:"Nej, men vi tar popcorn och pilliröv ditt jävla brillmongo."
Eller iaf skratta åt henne?

Kthxbai.

Kommentarer
Postat av: Malinsson

Pöss !

Man får säga "jävla brillmongo", men man får inte säga popcorn.

2010-03-15 @ 09:56:28
URL: http://crazymellie.blogg.se/
Postat av: Basse

Mmmm, pilliröv...

2010-03-25 @ 22:13:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0