Att vara kär & köra bil.

Per är bra & bäst. Han lär mig köra bil, sakta men säkert..

Men det är svårt för jag ska inte bara ha koll på ratt, koppling,

broms, gas, speglar, massa meter bil, att andas, titta, svettas

& på mongopensionärer som tvunget ska köra på öde parkeringar...

 

Jag ska samtidigt INTE repa, krocka, fullständigt förstöra HANS bil.

 

Det gör det hela lite lite nervigare.

Det, plus det faktum att jag fortfarande har en fix idé i mitt huvud.

Att jag är för dum i huvudet för det här med körkort.

Så när när någon är snäll att hjälpa mig med detta,

då förtjänar man minst ett par strumpor eller två!

 


Kommentarer
Postat av: per

Du är bäst

2011-03-15 @ 11:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0